Beautiful Me

The Disclaimer





assalamualaikum dan hai semua .. sudah singgah jangan lupa follow ye .. terima kasih :D

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Izzati Hamim 2011 - 2012


29 APRIL 2011


Saturday, April 30, 2011 1:22 PM 0 Atashinci(s)

HAPPY BIRTHDAY TO YOU ,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU ,
HAPPY BIRHTDAY TO MUHAMMAD HAZARI ,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU .







hari paling best bagi aku . aku sambot bufday MUHAMMAD HAZARI kat pantai rekreasi rambah . with AKIRA KERANA and ABDUL LATIFF AZMI . huhu . mmg best lha kowg ! thnx coz tman ktowg . kowg mmg spadan . hehe ..


first smpai , aku n kak kyra cari dowg . than , dh jumpe n nmpak dowg , zary maen kn lagu JUST THE WAY YOU ARE . aww ! thats my favourite song lha ! huhu . romantik nye kau syg .  eppy sgt ! dy maen kn lagu 2 smbil pndang aku . oh tidak ! bengang nye muke aku .


than , ktowg gi kt batu2 tu . sungguh aku tak sangke zary akan maen kan lagu KISAH KITA by StraightDestination . sayang .. aku taw ati kau merana mrindui mmbe2 baek kau . muiz n feroz . kn ? erm .. aku x brani nk sbot SD dpn kau . mesti kau rse cdeyh coz kau penah ckp "taon ni sambot bufday tanpa SD" . sayu nye suare kau mse ckp mcm tu . sayu gak ati aku mase tu . sabar lha syg . aku taw kau kuat . =))


ktowg lepak kat tmn permainan . dok2 kt situ . ttibe ex aku msg pnggil "syng" . zary mrh gler . aku pgg tgn dy , dy tepis sekuat ati . ya ALLAH . siyez ! tu ex aku . bkn nye pkwe aku . aku tak cinta kan dia lagi . akhir nye , zary oke . thnx pa coz masih caye kn ma . =))


kol 5 , ktowg gi mkn jp sblom blk . aku blnje kak kyra + latep . ABC .. huhu .. mmg trbaek lha ! de aiskrim kt ats dy . hehe .. than , zary order nasi goreng kmpong . favourite dia .. hehe .. last2 dy yg abis kn . aku taw dy lapar . x ape lha . aku eppy tgk dy trcnyom ..


kol 5.30 .. "ma , pa anta ma blk k syg ." dy bisik kt tinge aku . oke .. mmndang kn dy nk sgt anta aku blk , aku oke jerk coz aku prcye kn dy . dy x kn amek ksmptan ats aku .




erm .. dlm gelak tawe dy , aku taw dy x eppy . dy de ckp kat aku . "pa x rase ari ni bufday pa . pa rase skang ni cm mimpi burok bg pa . pa xtaw nape ."
sayang .. aku taw kenape . sbb aku tak dapat smbot bufday kau mcm SD . aku taw kau nak kawan2 kau baling tepong n telor cm dlu . bufday kau selang bape ari jerk ngn muiz . aku taw msti kau cdeyh bile tgk muiz smbot bufday ngn rmai geng2 kau . tp kau .. hanye aku , kyra , latep n ady . aku taw kau tak rase mcm bufday kau sbb aku buat hal . cowy sayang .. cowy .. >,<
hanya StraightDestination yg leh wt kau happy . lame x dgr gelak tawe kau mcm kau gelak ngn muiz n feroz . >,<


erm .. tujuan aku letak lagu KIRORO MIRAI E ni coz aku nak korang taw betapa cdeyh nye ati aku ni bile zary tak macam dulu . muiz mula mcm benci kat aku .
dulu mereka bertiga . tapi skang zary hanya berseorangan . muiz n feroz tinggal brdue .
cyan aku tengok zary . skang dh jarang kuo umah . skang dia dh tak kuo ngan ady sgt . dia wt tu semua utk memenangi ati kawan2 dia semula . tp pe yang dia buat tak berkesan . cyan kau sayang . sabar ye .. aku sentiase ade disisi kau . tp maaf .. aku dah tak ceria mcm dulu . maaf kan aku . aku tetap cinta kan kau ! =D








-QUEENofHEART-